Saturday, April 4, 2009

Temuduga Terbuka - Jawatan Kosong Di Sektor Kerajaan (April 2009)

assalamualaikum..
post kali ni takde kene-mengena dengan orang lain pun...
tapi memang ada kene-mengena dengan diri aku sendiri..
:n3sl0_37:

sedang daku berjalan2.. di laman web yang memaparkan iklan jawatan kosong..
aku cukup tertarik dengan satu iklan ni..
:n3sl0_101:



Minat dalam bidang PERTAHANAN?

Bantu skuad negara dalam membanteras jenayah.

Syarat-syarat:
1. Bumiputra dan bukan bumiputra
2. Tidak Rabun Warna
3. Kelayakan Minimum SPM
4. Berumur diantara 18-30 tahun

Kelebihan:
1. Kerja di bawah kerajaan
2. Gaji pokok : RM1800
3. Elaun bulanan (Cola) : RM300
4. Elaun penginapan RM300
5. Uniform: RM450
6. Dobi RM200
7. Percuma kursus mempertahankan diri
8. Kenaikan pangkat secara lantikan dari ketua unit jawatan dan mengambil ujian khas

Sekiranya berminat sila hadir pada sesi temuduga dan dikehendaki membawa kad pengenalan diri serta gambar berukuran passport pada 05 April 2009 di Jabatan Pertahanan Awam.

Bagi yang berkelayakan uniform akan diberikan 3 pasang setiap seorang dan kelengkapan lain (lengkap) serta perlu melaporkan diri 60 hari dari surat tawaran jawatan.


LAMPIRAN SILA KE BAWAH.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jawatan:
1. Power Rangers
2. Kamen Riders
3. Ultraman
4. Sailormoon (wanita shj)
5.SURIA PERKASA HITAM (Cawangan Jepun)





:n3sl0_54: ciss memang terkena aku..
tak guna tol..

:n3sl0_40::n3sl0_40:

memang terkena aku..

dulu aku penah kene.. tapi lam msg je.. tatau lak ade lagi orang yang tak bertamadun wat gini..

:n3sl0_89::n3sl0_89: sape punye keje ni.. nak kene sengat montot ni...:n3sl0_89::n3sl0_89:

4 comments:

  1. wakakaka.. adeeeiii..
    koi bru pes time bace iklan nie..
    lawookkk la.. x penah jumpe pun sblum nie..
    koi ase jawatan nie adik sedara koi ramai yg beminat nie mija.. tpi dak2 tu x ckup umo lagi.. paling beso umo 7 thun.. wakakaka

    ReplyDelete
  2. huhuh.. fara nk apply pasni pun boleh.. kakakakaa..

    ReplyDelete
  3. huh... penat jer aku baca berulang-kali sbb x caya basic dia bg kalahkan inspektor... buang masa aku yg berharga jer... wakakaka aku dah terkena

    ReplyDelete
  4. salam..saya berminat la nk masuk bidang pertahanan kamoo ni...nk jadi yg hujung skali..kiri skali...

    ReplyDelete