Sunday, April 12, 2009

aku & dia.. tiada yang berbeza...

:puteh_2: sebelum aku teruskan.. harap post ini tak menyinggung hati sesiapa.. :puteh_21:

taktau lah kenapa hari ni aku bosan yg amat:puteh_8::puteh_8: sampai sanggup menulis sebegini..

sahabat itu kawan~ masa sedih ada.. masa gembira pun ada.. tapi.. aku rasa bila bersama kawan yang 1 ni.. aku tak pernah sedih pun.. sentiasa gembira.. :puteh_1: mungkin kerana kenakalan beliau.. :puteh_17: dan keSENANGAan aku...

aku & dia.. kami serupa.. baik & buruk kami sama..




gossip lagi...gossip lagi..
chaaiiihh..:puteh_17: aku pun same da...:puteh_23:


yg ke-2 nye?... aku kurang minat bertudung ni.. :puteh_25: tapi bukan la sampai terdedah sana sini..

sebab!??
yang penting perangai @ sikap.. bkn kecantikkan tudung dikepala.. :puteh_14:
itu pendapat aku la.. dgn dia.. bkn org lain..



jiwa aku... jiwa dia..

tp ada juga yang kami tak sama..

dan aku takkan mengaku yang kami sama yang ni...




iaitu... keTYPOan dia..:puteh_12: yang memang berbeza dari aku...

maafkan aku kawan.. kau dan aku masih tetap berbeza:puteh_29:

4 comments:

  1. macam aku kenal jer kawan ko tu..yang mak dia tepon suh balik masa kita jumpa kat tc tu ker miza =))

    ReplyDelete
  2. aaaahhhh, 1st, raptor mmg siotttt :))

    kewekkkk :))
    thanks dude :)
    thanks :)

    ReplyDelete
  3. chaihh... ape engkorang wat di sini... dan2 menyemak.. welkambing dear.. =))

    ReplyDelete