Thursday, March 19, 2009

welcome to my life..




TERLANJUR CINTA - PASHA & ROSSA

Waktu bergulir lambat
Merantai langkah perjalanan kita
Berjuta cerita terukir dalam
Menjadi sebuah dilema

Mengertikah engkau
Perasaanku tak terhapuskan

Malam menangis
Tetes embun membasahi mata hatiku
Mencoba bertahan di atas puing-puing
Cinta yang telah rapuh

Apa yang kugenggam
Tak mudah untuk aku lepaskan

Aku terlanjur cinta kepadamu
Dan telah kuberikan seluruh hatiku
Tapi mengapa baru kini kau pertanyakan
Cintaku

Akupun tak mengerti yang terjadi
Apa salah dan kurangku padamu
Kini terlambat sudah untuk dipersalahkan
Karena sekali cinta aku tetap cinta



lirik yang amat bermakna.. sungguh aku tak tahu jika kamu juga punya perasaan yang sama sepertiku.. maafkan aku kerana cuba menafikan segala kepastian yang DIA sudah tentukan.. benar..aku bukan seperti lalang.. aku cuma manusia yang risau & bimbang.. jika kehadiran aku dalam hidupmu akan lebih membebankan mu.. tp ternyata kita serupa.. kenapa aku cuba menentukan hidup orang lain..yg belum pasti bahagia dengan kamu?? maafkan aku.. aku juga manusia.. aku juga ingin bahagia.. kamu yang sentiasa membahagiakan aku dengan senyuman.. sedikitpun kamu tak mahu menampakkan kekecewaan ketika aku dengan yang lain.. aku juga begitu.. kerana aku sangat sayangkan kamu.. aku tak mahu kehilangan kamu.. tak mahu ditinggalkan kamu.. kerana kamu yang aku cari-cari.. ikhlas aku coretkan untuk kamu yang memahami....

2 comments: