Saturday, March 21, 2009

lumrah manusia

Hari ni aku happy sangat.... sebab dapat jumpa dear..
aku tau.. dear pun sama kan??
walau seharian tak tido.. apa khabar agaknya akak aku neh??
langsung tak call aku..
msg aku pun tak reply?? erm.. maybe die excited sgt jumpa buah ati kot..

nak upload pic td.. card reader lak ayah aku bawa gi pejabat.. adesh.
.
.


aku tak tau nape la sejak kebelakangan ni..
aku sering dikacau antu.. opss.. bkn antu biasa.. tp antu yg leh main ym..

prasaan aku bercampur-baur.. bosan,menyampah,meluat sume ada..
sehari sampai berpuluh2 misscall dgn hp ni..
neh yg wat aku tak tahan rasa mau baling jer hp aku ni..

yang paling takleh blah bile orang yang aku tak kenal call aku..
pastu cakap nak kenalan.. aku paling benci orang begitu..
die tak sedar ke die sedang mengganggu hidup orang lain..



aku mmg fak gile ar kalau orang wat macam tu........

aku susah nak angkat fon bile naik number yang aku tak kenal..
biarpun kadang2 mende tu urgent.. aku mesti akan lengah2kan..




hari ni aku on myspace.. dah bertahun aku tak on9..
tetibe macam ade seru lak suh aku on myspace.. maybe sebab dilah.
.membe skool aku dulu suh on9 myspace kot..

kebiasaannya ym je lah yang aku hadap tiap2 hari.. aku on myspace..
approve membe2 baru.. lantak lah.. aku malas cara dah..
nnti tak approve kate aku s0mbong.. aku suke myspace sbb ade mafia.wars..
heheh..
then.. aku pun tergerak ati nak bukak myspace member aku ni la..
chatter jugak..



ish.. aku tak tau nape aku benci die!!


mencik3x ......!!!!!


walaupun dia tak ada salah dgn aku..
aku benci dia sebab dia lelaki..

lelaki yang suka bertindak semahunya..
bukan jenis aku nak jaga hal tepi kain orang..
tp bagi aku lelaki macam ni aku mmg tak akan pandang langsung!
bila dia suka.. dia terima la.. bila dah ada yang baru.. yang lama dia buang..



kenapa? kenapa? kenapa?


yang lama tak cukup bagus ?? yang lama dah terlalu lama? yang lama perlu diperbaharui? mcm lesen eh??


oh!!! sh*t..!!


bertunang- maksudnya membina satu ikatan.. janji..
dugaan yang terlalu ekstrem ketika bertunang..
yang menguji sejauh mana kesabaran kita..



namun apa yang kau dah buat?? kau biarkan dia sendirian yang mengadapi ujian itu??
kau tinggalkan dia? kau cari yang lain?
bila rahsia kau dah terbongkar.. kau nak rayu simpati orang?
kalau ada yang simpati cuma gadis belasan yang belum mengenal erti cinta..
kau kata itu cinta? kau nak tunjukkan cinta kau pada dia? come on la..
lepas kau dapat apa yang kau idamkan.. kau tinggalkan gadis belasan tu?
kau lupakan cinta dia? dan kau kembali pada tunang kau?? lelaki
jenis apa kau ni?? erm..


walau apa pun.. aku bersyukur dipertemukan dengan dia..


TUHAN.. bantu kami.. berilah kami kekuatan.. agar kami tetap teguh berdiri di atas paksi keredhaanMu..Ya ALLAH...

3 comments:

  1. "dear pun sama kan??".Mmg la,aku lah mungkin org pling gembira d penghulu hari ni..aku juga bersyukur dpetemukn dgn dirimu,dear...amin

    ReplyDelete
  2. Alangkah indah kehidupan ini
    Jika saling menyayangi
    Kita hulurkan persahabatan
    Dengan niat suci

    Alangkah indah oh jiwa nurani
    Jika saling mengasihi
    Tuhan tidak memandang wajahmu
    Tapi di hatimu

    Bersihkanlah jiwa dengan amalan
    Yang mendekatkan kita kepada yang Esa
    Aku redha apa yang ditakdirkan-Nya
    http://www.free-lyrics.org

    Cinta suci yang telah engkau lafazkan
    Jangan lah kau persiakan
    Aku mengharapkan kedamaian hati
    Bahgia bersama denganmu


    Bersamalah kita berdoa
    Semoga cinta kau dan aku
    Bisa tembus ke pintu syurga
    Berkat rahmat-Nya

    Cinta yang berlandaskan suci
    Tidak pernah mungkiri janji
    Sama-sama menanggung rindu
    Dan jujur selalu
    Hingga ke akhirnya
    Suci dan setia

    ReplyDelete
  3. good song...nice lirik..i like..
    http://amorixiouse.blogspot.com

    ReplyDelete