Saturday, May 23, 2009

kisah A , B dan C

B cerita kat aku... C mcmni-mcmtu.. mula2 aku xpecaya..
aku sayangkan B dgn C.. aku taknak kehilangan ke dua-duanya..
tapi.. B da sedarkan aku.. C dah berubah..


mungkin aku yang terlalu emosi..

sebab C sebok nk wat preparation die..
tapi B pun sebok.. tp still ada masa untuk aku..


dulu.. aku rapat sangat dgn C... aku cerita mcm2 pada C..
cuma C ke faham aku...
Tapi C... mmg susah nk bgtau ape masalah die..
semuanya tentang C aku tau lebih.. tapi B tau sikit2 la..
B mungkin ada terasa gak.. sbb B pun baik dgn C..

mungkin sebab C perempuan.. die senang bercerita kat A (aku) drpd kat B..
tapi aku xkisah la.. sebab C aku kenal B dengan baik kan??


suka, duka, sedih, menangis ketawa.. semua kami sama-sama..
tapi sekarang da lain..


C mungkin pasni dah nak bekeluarga..
pasni cume A dgn B je tggl..
tapi mujur ade B... Kalau tak A sorang2 je..
takpe lah C.. dah jodoh C kan,.
A dgn B cuma mampu berdoa je.. untuk C..

tapikan??

aku rindu zaman mase A,B dgn C join conference kat ym dulu2..
hurm.. semuanya dah berlalu..
B pun taktau sampai bile leh bertahan dgn A..
mungkin pasni ade D..E..F..G.. plak.. dan seterusnye..



but I love both of them.. B n C..
rindu sangat2.. walaupun A tak penah jmpe dgn B dan C..


hurm...




bile leh pegi bersame-same ni.. =>

tapi B dan C... tlg lah mengalah k.. demi A =)
B- sabar k.. jgn emosi..
C- tlglah faham kami..





P/S to B dan C : pas bace tolong gelak k..! love u.!

1 comment:

  1. gadis C......
    "aku sentiasa menyayangi dan mengasihi kalian berdua lebih dari diriku..SEMALAM,HARI INI..DAN SELAMA-LAMANYA"

    ReplyDelete