Sunday, May 24, 2009

jiwa kosong? slama ni ada ape dlm jiwa tu?






:puteh_14::puteh_3::puteh_14::puteh_3::puteh_14::puteh_3:

tak pasti kenapa..
aku rasa tak macam dulu.. walaupun mak ayah aku dah berbaik semula..
perasaan macam ada yang tak kena..

mimpi??

mimpi yang pelik2.. yang mustahil..!:puteh_11:

zura (spupu aku) pregnant.. dan besalin
mimpi kawan baik aku.. lesbian..
mimpi aku jadi CHEF..~!!

oh TUHAN...
kenape leh mimpi mcmtu... sedangkan aku tau semua tu mustahil..
ada sesuatu yang pelik.!
tapi ape mende tu...


:puteh_25:


on9 pun dah tak seligat dulu..
tgk katun pun.. dah tak selama dulu..
mkn pun dah tak sebanyak dulu..

tapi.. mamdi malam mmg selalu.:puteh_13:



mungkin aku rasa aku dah besar?? aku rasa life aku.. tak patut di sisi mak ayah aku lagi..
tapi?? aku nak pergi mana??

:puteh_18:


ini wat aku bingung...
makin hari makin blur..:puteh_10:


ape aku penah jadi gini sebelum ni??
kenape eh? aku dah dapat apa yang aku nak..
tapi aku rasa kosong..



:puteh_25:

YA ALLAH.. berilah aku petunjuk-MU....

5 comments:

  1. eh,
    nape ni....

    kau salah bab tang dah besar tu patut kua rumah dan bukan bersama kuarge tercinta.

    aku dah besa, tak pernah trfikir pun nk kua fmly.

    actually, tempat seorang ank prempuan adalah disisi seorang ayah sehingga kawen tau!!

    hehe,
    kite dah makin besar dan membesar.
    face it:)

    ReplyDelete
  2. ye kew? tapi makin lame makin aku menyusahkn ayah aku??
    cume aku?? tapi anak lelaki menyusahkan ayah pun xpe..

    aku ingat mase kecik2 dulu.. ayah aku hampir2 nk bunuh aku..
    tapi anak lelaki disanjung dipuja..

    aku bukan nak lahir jadi anak die.. aku tak kisah jadi anak sapa2..
    tapi aku cuba jadi anak yang baik.. itu saje..

    ReplyDelete
  3. mija...adoiii kamu ni kenapa..dah tak nak bgtau aku ker..

    ReplyDelete
  4. rap =( tadop org ley fhm aku..

    ReplyDelete