Thursday, August 27, 2009

c3ngk3r4m4 c3ngk3r4ng

selalu inginkan perubahan dlm hidup tapi tak pernah usaha untuk ubah.
selalu ingin yang baik tapi tak pernah usaha untuk buat yg terbaik.
selalu taknak kalah tapi selalu kalah.

wht de hell??


:puteh_17:

aku bosan dengan soalan same yg membosankan.

???: hi awk
me: ii
???:da mkn
me: dh
???: tgh wtpe?
me:tgh wt bodo
???:sehat?
me: sehat
me: k lah nk tido!


selalu tak ada masa
:puteh_15:

???: awk da lain
me: lain apa nye
???: comei pkai tudung
me: nape slh ke?
???: xla
me: ok, bye





:puteh_11:salah ke aku cuba nak jadi baik???
salah ke??

wlaupun 50% berubah itu tak menjejaskan bkn?? takkan sampai mcmni org nak judge aku??


situasi aku bekerja dgn makcik2.. kalau tak pakai tudung mmg la org kate pelik. dan ada yg memandang mcm aku ni alien.

tapi bkn bermakna aku bertudung semata-mata sbb takut dek kata org.

taklah.... aku waras lagi..


aku sekarang selesa mcmni.~ selesa bertudung.


walaupun sekali-sekala.


biarkah aku cuba. ok!
:puteh_13:

3 comments:

  1. hurrmmm..jgn peduli kata2 org, yg penting sendiri happy kan...=)

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum..


    "Memang tak boleh kalau kita nak jadi orang lain,tapi kita boleh menjadi seseorang yang lebih baik."(Nur Kasih)


    "Apa orang kata,
    usah terpedaya.
    Asal senang hati,
    tak payah peduli."


    "Sebelum tunjukkan dirimu pada dunia,tunjukkan dirimua pada orang yang terdekat denganmu.Menjadi dirimu sendiri adalah yang terbaik."



    "Kenapa cuma nak mencuba.? Teruskan sahaja niat dirimu untuk bertudung.Ia tak perlu dicuba,ia untuk dilakukan.Ingat,usaha tanpa doa adalah sia².Dan Iman tanpa perbuatan adalah mati."



    "Only God can judge you,not them."


    "Come on,be that girls.!!"


    "Carry on,keep on good rocking and be yourself."


    "Pu yau li ta men yau jiang shen me,ni li ke zhuo,ni xin li yau zhou ho ce cao de."



    "Bahagia itu dirimu yang nikmati,bukan mereka yang menghakimi dirimu.Nyah kan saja mereka dari kondisi hati mu."




    p/s:Nak taip lagi,tapi tak boleh fikir dah..Otak asyik fikir nak berbuka dan hisap rokok sepuasnya.Sori,xiang nu er.

    ReplyDelete
  3. semua tu normal dlm kehidupan mija,so pndai2 laa nak hidup... pahit payah senang semua kte akan alami.. lain org lain cara mija,x leh same kan.. laki perempuan.. atau perasaan.. lain2 bangse, ader ym ader blog.. kte leh lg kenali kwn2 kte.. wlaupun dkt walpun jauh... yg penting mereka semua yg tnye soklan bodo yg awk ckp tu.. MEREKA AMBIL BERAT..so jgn pkir negetif pasal mereka2 tu :-" so gd luck your life.. thx sggup berkwn ngan sye :)bye..

    ReplyDelete